Skočiť na obsah

Krajská organizácia cestovného ruchu vyhlásila súťaž na nové logo

Publikované:

Krajská organizácia cestovného ruchu Trnavský kraj (KOCR) vyhlásila verejnú súťaž na návrh svojho loga a základnej vizuálnej identity. Organizácia chce aj týmto krokom prispieť k zatraktívneniu Trnavského kraja ako destinácie cestovného ruchu.

Zobraziť galériu

Hodnotená bude predovšetkým originalita a inovatívnosť kreatívneho nápadu, ktorý bude moderným a pútavým grafickým vyjadrením motta „Kraj zážitkov,“ ktorý KOCR vo svojej komunikácii s verejnosťou používa. Víťazný návrh bude známy v prvej polovici novembra a jeho autor získa finančnú odmenu 2000 €.

Všetky podrobné informácie o súťaži, ako aj aj brožúry, tipy a informácie o miestach a atraktivitách, ktoré sa oplatí v TTSK vidieť a zažiť, sú k dispozícii na webovej stránke www.krajzazitkov.sk a sociálnych sieťach Facebook (www.facebook.com/krajzazitkov)  a Instagram (www.instagram.com/kraj_zazitkov).
V rámci podpory cestovného ruchu v Trnavskom kraji KOCR uskutočnila kampaň zameranú na prilákanie domácich a prilákať aj zahraničných návštevníkov, predovšetkým zo susedného Juhomoravského kraja a župy Györ-Moson-Sopron. Prebiehala v auguste v printových a online médiách, rádiách a na sociálnych sieťach. Predstavené boli turistické „naj“ zo všetkých okresov kraja z oblasti cyklistiky, turistiky, prírodných vodných plôch, kúpeľníctva i kultúrnych pamiatok.

V zložitej situácii pandémie ochorenia Covid-19 KOCR zároveň prispela na marketingové aktivity svojim trom členským oblastným organizáciám cestovného ruchu –  OOCR Trnava Tourism, OOCR Rezort Piešťany a OOCR Žitný ostrov-Csallóköz.
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho a povedz o ňom aj ostatným

Aktuality

Kultúra sa presúva do online priestoru

V súvislosti s obmedzením pohybu obyvateľstva zostane všetkých 18 kultúrnych inštitúcií v zriaďovateľskej pôsobnosti trnavskej župy pre verejnosť uzatvorených od soboty 24. októbra 2020 až do odvolania.

S vašou pomocou to zvládneme

Pomôžte pri celoplošnom testovaní v našom kraji.

Bezpečne za kultúrou v Trnavskej župe

Aj počas núdzového stavu je všetkých našich 18-ich kultúrnych inštitúcií prístupných pre individuálnych návštevníkov. Aby sa zamestnanci i návštevníci cítili pri získavaní umeleckých zážitkov bezpečnejšie, nakúpili sme hygienické a ochranné prostriedky za 20 tisíc eur.

Skočiť na hlavnú navigáciu
Skočiť na začiatok stránky